Vicclap és mások

Minden ami egy vicces embert érinthet! Illetve, olyan dolgok, amiről a vicces ember is komolyan elgondolkodik.

Hozzászólások

Ajánlott Blogok

Bella Árpád: Egy pedagógus vallomása

2007.07.12. 23:39 | Bazilosz | Szólj hozzá!

Címkék: vicc meleg hetero leszbikus


Kiss Gábor vagyok, 44 éves magyar állampolgár. Nős, pedagógus és heteroszexuális. Két gyermekem van. Egy 18 éves fiú és egy 16 éves lány. Heteroszexualitásom miatt mélységesen szégyellem magam. Gyermekeim is ugyanolyan szexuális beállítottságúak, mint én. A jövőjük kilátástalan. A feleségem sem leszbikus. Rájöttem arra, hogy a gondolkodásom is ósdi, mert hiszek a család elavult intézményében, hiszek Istenben és abban, hogy Isten a férfit és a nőt egymásnak teremtette.
Félek!
Félek, mert nem a szivárvány színeit kedvelem. A szívemhez három szín áll közel, a piros, a fehér és a zöld. Ezek ma már szélsőséges színek. Ezeket a színeket magamra öltve én már nem mehetek ki biztonságban az utcára. Ott a szivárvány színeit védik a karhatalom emberei. Ha ilyen háromszínű kendőt kötök a nyakamba, könnyen meggumibotoznak, kardlappal vernek, vagy gumilövedékkel lövik ki a szemem. Véleményt nem nyilváníthatok. Most jöttem csak rá, hogy én, MÁS vagyok.

Bella Árpád

A bejegyzés trackback címe:

https://gorkat.blog.hu/api/trackback/id/tr71117091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása