Vicclap és mások

Minden ami egy vicces embert érinthet! Illetve, olyan dolgok, amiről a vicces ember is komolyan elgondolkodik.

Hozzászólások

Ajánlott Blogok

Levél a szőke nő anyjától

2007.05.07. 21:32 | Bazilosz | Szólj hozzá!

Címkék: vicc szőke nő

Levél a szőke nő anyjától!


Lassan írom levelem, mert tudom, hogy nem tudsz gyorsan olvasni. Már nem
ott lakunk ahol eddig, mert apád olvasta, hogy a legtöbb baleset az
otthontól 20 km-es körzetben történik, úgyhogy elköltöztünk. A házszámot
sajnos nem tudom megírni, mivel az előző lakók magukkal vitték, hogy ne
kelljen a címüket megváltoztatni.
Az új házban minden nagyon szép és jó. Mosógép is van, bár nem működik
valami jól. Beletettem a ruhát, meghúztam a láncot, és azóta nem láttam
belőle semmit. Mindent összevetve nem rossz itt. A múlt héten csak kétszer
esett az eső, egyszer három, egyszer meg négy napig.
Elküldtem a kabátot, amit kértél, de apád szerint a gombok miatt túl nehéz
lett volna a csomag, úgyhogy levágtam mindegyiket, és beletettem őket a
kabát zsebébe.
Az a lüke bátyád valamelyik nap bezárta a kocsikulcsot, és több mint két
órába telt, míg apádat és engem kiszabadítottak az autóból.
A nővérednek ma gyermeke született, de még nem tudjuk fiú-e, vagy lány,
így azt sem tudom megírni, hogy nagynéni vagy nagybácsi lettél.
Képzeld! A szomszéd beleesett a pálinkáshordóba. Néhányan megpróbálták
kihúzni, de ő hősiesen ellenállt, és megfulladt. Szegény embert 3 napig
hamvasztották.
Máskülönben nincsen sok újság, minden a megszokott mederben folyik.

Csókol szerető anyád


Ui. Akartam pénzt is tenni a borítékba, de már le volt zárva.

A bejegyzés trackback címe:

https://gorkat.blog.hu/api/trackback/id/tr5472399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása